26 Şubat 2013 Salı

Çinilerim :)

Pazar günü havanın güzel olmasını fırsat bilip kendimizi dışarılara attık. Benim çini yazısının etkisinden midir algıda seçicilik midir bilmem her yerde çok güzel çiniler gördüm yine :)

Hatta iki güzel parça da edindim bir deli cesaretiyle. İlerleyen zamanlarda evimi ve hikayesini paylaşmayı düşünüyorum ama ona gelene kadar şunu söylemeliyim ki aklımda hem country hem Türk motifleri vardı evi dekore ederken. Yaşadığım yerlerde bu tip şeyleri bulamamamdan mı diyeyim yoksa kendi ihmalim mi ilk etapta pek mümkün olmadı bu isteğim. Şimdi acele etmeden görüp beğenerek yeni parçalar alıyorum ki bu çok daha zevkli bana göre.

İşte pazar gününün ganimetleri; Galata'dan aldığım çini vazo ve Paşabahçe'nin Tünel mağazasından çinili ayna:


Bu aynayı aslında ileride sahip olmayı planladığım banyo için aldım o vakte kadar da salonda beklesin istedim. Eski aynanın yerine denedim, hoşuma gitmeyince buraya aldım. Diğer duvarın dekorasyonunu tamamlayınca salonun fotoğraflarını paylaşırım yeniden.

Sanırım bu salonun böyle bir renge ve parçaya ihtiyacı varmış, pembe sehpa yetmiyormuş inanılmaz bir enerji verdi bana bu parçalar.

 Aynı enerjiyi şu bleu blanc kutuyu alınca da hissetmiştim. Bu maviyi seviyorum galiba :)


Bunlar da son fotoğrafladıklarım -artık uzunca bir süre bu konuyla ilgili yazmam galiba sizi bıktırmamak adına :)-

Bu kahvehaneye bayıldım!


Bu da Haydarpaşa İskelesi


Sevgiler...

6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel Esracım güle güle kullan:)
    Senin tarz gittikçe English Home'dan kaymaya başladı galiba, benim eve benzemeye başladı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bunlar aslında isteyip de cesaret edemediklerim ya da fırsat bulamadıklarımdı. Cesaretlendirenlerden biri de sensin evet doğruyu söylemek gerekirse :) Sevindim beğenmene, öpüyorum :)

      Sil
  2. Evet farkettim, yoksa sıkı bir English Countryci olma yolunda hızla ilerliyordun:)

    Rica ederim Esracım, ilk günden bu yana katettiğin yola baktığımızda bunda benim de payım olduysa bu beni ancak mutlu eder:) Şimdi bir yakınımız da ebeveyn banyoma benzer birşey istiyor,onu planlıyoruz, artık birilerinin benim gibi deli cesaretli olması hoşuma gidiyor:)
    Tekrar iyi günlerde kullan:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. küçük banyonda gözüm var benim de :) banyomu değiştirken aynı seramikleri kullanırsam hiç şaşırma :D

    iyi ki tanıştık arkadaşım :)

    Sevgiler, öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. valla o kadar güzel yeni seramikler gelmiş ki, çok daha güzel, kendine özgü birşey yaratabilirsin:) bizim yakının banyosu bitince izin aldım, bloğumda yayınlayacağım, oradan da fikirler edinirsin :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bekliyorum merakla, zaten benim banyo yeni biliyorsun. onu tekrar yenileyene kadar kim bilir benim isteklerim ne yönde değişir :))

    yine de o duvar kağıdı gibi duran seramikleri nasıl gözden kaçırdım hala düşündükçe üzülüyorum :(

    YanıtlaSil