12 Mart 2013 Salı

Sur Ocakbaşı


Sur Ocakbaşı İstanbul'daki sayılı kebapçılardan, zaten namını mutlaka duymuşsunuzdur :) 

Bu ününün sebepleri arasında etleri özel olarak getirtmeleri ve her yemek için özel ustaları olmasını sayabiliriz. 

Sur kebap adıyla satılan serviste; şiş kebaptan Adana kebaba, lahmacundan tavuk şişe türlü çeşit kebapla sebzeli bulgur pilavı var. Oldukça doyurucu fiyatı 22 lira. 



Ben ilk gittiğimde Adana yedim. Bir Adanalı olarak, Adana dışında yediğim en güzel Adana'ydı diyebilirim. İkinci ziyaretimde şiş kebabı denedim, yediğim en pamuk etti ki ben parça et hiç sevmem yiyemem, çiğneyemem. Et değil pamuktu o kadar diyim :))

Büryanı ben denemedim ama eşim çok beğendi, çiğ köftesi de oldukça başarılı. Sur'a gidince özel Sur tatlısını da mutlaka tadmayı ve özel bakır tasla ayranlarını içmeyi ihmal etmeyin.



Nasıl gidilir diyorsanız, Fatih İtfaiye'nin tam arkasında Kadınlar Pazarı'nda.

 



Afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. afiyetler olsun..aklımızda olsun yolumuz düşerse muhakkak gideriz..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Pişman olmazsanız giderseniz :) Sevgiler...

      Sil