17 Mayıs 2013 Cuma

Bizim Bahçede Bahar

Bahçe son bir kaç haftadır mis kokular içinde; iğde,hanımeli ve son olarak da güller açınca sokağın başından bahçenin kokusu duyulmaya başlıyor. 

Yeni oyuncağımla ilk denemem bahçedeki çiçekler üzerinde oldu, paylaşayım istedim.

Bunlar aslanağızları, aslanağzı diye çiçek ismi mi olur diye düşünmüyor değilim aslında ama neyse :)

Balkonumuzun yeni üyesi fesleğenimiz


Filbahri

Güllerin bi kısmı



Menekşem

Sakız sardunyalar 

Bunlar da diğer onlarca çiçekten bazıları...



Onlarca dediysem abarttım sanmayın, bahçede yok yok. Eriğin, şeftalinin fotoğrafını çekemeden çiçeklerini döktüler bakalım meyvelerini paylaşırım belki burda :) Ama ben asıl ortancaları bekliyorum ne yalan söyleyeyim :)

Herkese bol güneşli bol gezmeli bir hafta sonu diliyorum efendim, sevgiler...

1 yorum:

  1. bende çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil