31 Temmuz 2013 Çarşamba

Şükrü ile Tanışın

10 Gündür hayat daha keyifli bizim evde çünkü Şükrü ailemize katıldı. 

Market dönüşü yolda buldum onu, insan canlısı olduğundan hemen kendini sevdirip peşimize takıldı, aldık eve getirdik, aşılarını yaptırdık. O bize alıştı, biz de ona çok alıştık. Çok yaramaz ve şımarık bir o kadar da sevimli bizim yakışıklı. İşte bunlar da fotoğrafları






Ben petshoplardan hayvan satın almaya kesinlikle karşıyım. Lütfen siz de oralarda satılan yavrucukları alarak bu iğrenç pazara ortak olmayın. Berbat şartlarda bakılıp fahiş fiyatlara satılan bebekleri her gördüğümde içim parçalanıyor. Sokaklarda sahipsiz korunmaya muhtaç bunca can varken hayvan tüccarlarına prim vermeyin. 

Ayrıca Hay-Sev ve Sahibinden'i takip ederseniz oralarda da ücretsiz sahiplendirmeler oluyor. 
Hay-Sev'in Facebook sayfası

Son olarak da şunu söylemek istiyorum lütfen ama lütfen bir heves aldığınız hayvanınızı ondan bıkınca ya da evleniyorum, taşınıyorum, çocuğum oluyor gibi bahanelerle sokağa atmayın. Özellikle evde büyüyen kedi ve köpekler sokak hayatına uyum sağlayamıyorlar. Psikolojik olarak da inanılmaz çöküyorlar. Alacağınız hayvanın ortalama ömrünü düşünerek hareket etmemeniz belki de onun canına mal olacak. 

Ha bu arada havalar İstanbul'da çok sıcak kapıların önüne su koymayı unutmayalım :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere efendim, hoşçakalın...

7 yorum:

  1. tebrik ederim. :)
    ayrıca tam yemelik, gözünü burnunu öpmelik. benim için mıncırın. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Bu ne kadar şirin ne kadar sevimli bir şey böyle. Gözleri hele bu kadar anlamlı bazen biz insanlar bile bakamıyoruz.
    Adına çok sevindim Esracım benim de en çok istediğim şeylerden biri sahipsiz bir yavruya sahip çıkabilmek ama eşim ancak bahçeli bir evimiz olursa ikna olacak gibi duruyor.

    Ne diyeyim artık darısı başıma. :)

    Bu arada ismini çok sevdim! Çünkü benim biricik eşimle adaşlar... :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim kızlar :)

    Adını eşim koydu; Şükran dedi sonra baktım erkek Şükrü oldu :) Adını da öğrendi sıpa bir haftada :))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar;
    Ahhh bir kedi delisi olarak Şükrü'ye bayıldım. Pek oyuncu gibi görünüyor. Bizim eski kedimiz Behlül'e benzettim o da oyuncu ne numaracı bir kediydi. Ofisime gelip kitaplığa yerleşir orada uyurdu:) Maşallah ona. Kediler harika yaratıklar:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yaramaz çok bir bilsen, bir o kadar da sevimli nasıl sevdiriyor kendini :)

      Sil
  5. ben bu Şükrü'yü yerim yerim parçalarım ısırırım.

    YanıtlaSil