4 Eylül 2013 Çarşamba

Moldov ve Karabağ Kilimleri

El dokuması halılarla ilgili blog yazısı yazabilecek kadar bilgim yok lakin bu aralar bu iki kilim aklımı başımdan alıyor, her an şeytana uyup bunlardan bir tane edinebilirim. 

Tamamen el dokuması olan bu kilimler kök boya ile renklendiriliyor ve çift taraflı olarak kullanılabiliyor. Iğdır Halk Eğitim Merkezi'ne verilecek siparişle kiliminiz istediğiniz ebat ve renkte dokunup,evinize kadar ulaştırılıyormuş. Ayrıca çeşitli alışveriş sitelerinde The Orient Bazaar markasıyla bu kilimlere rastladım. Fiyatları el dokuma olduğu düşünülürse makul geldi bana. 

Neyse az laf çok görsel diyorum ve sizi canım kilimlerle başbaşa bırakıyorum















2 yorum:

  1. En üsttekini çok beğendim ayrıca sanki senin evinin renkleriyle de çok uyumlu. Umarım bu kilimlerden birinin fotoğrafını evinizin dekorasyonunun bir parçası olarak da paylaşırsın :)

    YanıtlaSil