5 Şubat 2014 Çarşamba

To Do List

Okullar tatil olsa da ben pek tatil moduna giremedim bu sene. Kaan'ın SMMM kursu, hummalı ders çalışmalarına soğuk havalar da eklenince uzun süredir vaktimin çoğu evde geçiyor. Adana'ya bile gidemedim de annemler geldi sağolsunlar. 



Evde vakit geçirince ne yapsam ne yapsam diye düşünmeye başlamam çok uzun sürmedi. Kendime bir yapılacaklar listesi hazırladım:

  • Salondaki koltuğuna örtü diktirilecek acilinden hem de. Bir heves açık renk aldığım koltukcağzım artık grinin 50 tonunda :/
  • Evin muhtelif yerlerinde boyanacak bölgeler var. Mesela salonun tavanı çatıdaki bir problem nedeniyle sarardı. Kapıların alt kısımları da benim elektrik süpürgesini haşin kullanmamdan ötürü çizik çizik olmuş.
  • Balkonun örtüsünü geçen yaz diktirmiştim ama sürekli yıkanmaktan rengi soldu, yeni örtü lazım.
  • Halılar yıkamaya gidecek, bunun için kombinin kapanmasını bekliyorum. En az bir ay daha vakti var.
  • Orta sehpam salonu çok daraltıyor, onun yerine bir puf alsam diyorum...
  • Bizim yatağa baza almak lazım, eşyaları toparlamak için.
  • Yine yaza doğru mutfağa bir stor almalıyım, neyse ki İMÇ yolumun üstü, kumaş ve perde işini kolaylıkla halledebileceğim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, ev hayatı böyle bir şey mi hanımlar? Ben daha yeni evli olduğumdan mı işler bi türlü bitmiyor yoksa ev dediğin sürekli bir şeylerin eskiyip değiştiği, ihtiyaçların hiç bitmediği bir yer mi?
Size yeni çiçeklerimle veda edeyim, hepinize sevgiler...



2 yorum:

  1. Grinin 50 tonuna bayıldım ben de açık renk düşünürken koyu almıştım pek fazla seçeneğim yoktu vakit iyice daraldığından şimdi bu bir avantaja dönüştü kir göstermiyor çok şükür. Hoş geldin uzun süredir yoksun buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hoşbuldum canım, şimdiki aklım olsa kesinlikle açık renk almazdım diyeceğim de o zaman da biliyordum aslında başıma gelecekleri bile bile aldım o koltuğu. müstehak şimdi de harıl harıl kılıf arıyorum :)) senin koltuklara bayılıyorum ben çok doğru bir seçim olmuş hem kir göstermeme açısından da ;)

      Sil